Doładuj żeńską siłą treści całą swoją stronę.
Zamów copybranding i zbuduj wizerunek marki przyjaznej kobietom
Z przyjemnością przygotuję dla Ciebie pakiet tekstów na stronę Internetową
Tekst na stronę z ofertą
Rozbudzi chęć zakupu w Twoich klientkach. Pokreśli korzyści i rozwieje wątpliwości.
300 zł
Tekst na stronę o Twojej firmie
Niech klientki poznają i pokochają prawdziwą Ciebie, a Twoja marka już zawsze będzie im się kojarzyć z kobiecymi wartościami, które wyznajesz
300 zł
3 teksty poradnikowe lub inspiracyjne
Sprawią, że treści na Twojej stronie będą użyteczne dla Twoich klientek
600 zł
W pakiecie taniej
Zamiast 1200 zł
inwestujesz 999 zł
za komplet tekstów na całą stronę
zyskujesz 200 zł
+ copybrandingowy prezent od Contentki
MARKOWA STRATEGIA TREŚCI
Bez dodatkowych opłat otrzymasz ode mnie krótką charakterystykę treści dla Twojej marki.
To coś w rodzaju recepty na spójną komunikację Twojej kobiecej firmy.
Na podstawie moich zaleceń będziesz mogła zlecać tworzenie tekstów w przyszłości.
Każdy copywriter, któremu zlecisz tekst, będzie wiedział, czego od niego oczekujesz.
Każda kolejna oferta, opis produktu będą ukazywać Twoją firmę w taki sam sposób.
Komunikacja Twojej marki będzie spójna we wszystkich kanałach: na stronie www, na facebooku, na instagramie, w newsletterze i na YouTube.
Klientki poznają charakter Twojej marki i wartości, jakimi się kierujesz. Zaczną Ci ufać.
Dlaczego spójna komunikacja jest taka ważna dla przyszłości Twojej firmy?
Przekaz będzie konkretny i zrozumiały — klientki zapamiętają, co oferujesz i jak.
Odnotujesz mniej reklamacji — klientki będą dokładnie wiedzieć, czego mogą się spodziewać po Twoich produktach lub usługach.
Język Twojej marki będzie taki sam we wszystkich kanałach — Twoja marka będzie wyrazista.
A Ty staniesz się wiarygodna w oczach klientek.
Odróżnisz się od konkurencji — klientki rozpoznają, że treść jest w Twoim stylu już po pierwszym zdaniu.
Skutecznie dotrzesz do swojej wymarzonej grupy docelowej.
Zdobędziesz lojalne klientki, które polubią Twoją markę i zostaną z nią na długo.
Nie chcesz? Nie namawiam. Działaj sobie bez strategii treści
Pracownicy i copywriterzy będą mówić do Twoich klientek po swojemu – za każdym razem w inny sposób.
A klientki? Będą zdezorientowane. – Raz żartuje, a raz stoi na baczność? O co jej chodzi? – pomyślą.
Może i łatwo będzie Ci zawierać nowe znajomości, ale raczej nie przetrwają one próby czasu. Nikt nie chce się przyjaźnić z osobami o zmiennym charakterze.
W końcu klientki przestaną Ci ufać. Wybiorą Twoją konkurencję, bo będą wiedziały, czego się po niej spodziewać.