Przejdź do treści

Zamów copybranding i zbuduj wizerunek marki przyjaznej kobietom

Laptor a na ekranie kobieta pisze na murze "copywriting dla kobiet"
ikonka tekstu i ołówka

Tekst na stronę z ofertą

Rozbudzi chęć zakupu w Twoich klientkach. Pokreśli korzyści i rozwieje wątpliwości. 

300 zł

Tekst na stronę o Twojej firmie

Niech klientki poznają i pokochają prawdziwą Ciebie, a Twoja marka już zawsze będzie im się kojarzyć z kobiecymi wartościami, które wyznajesz

300 zł

3 teksty poradnikowe lub inspiracyjne

Sprawią, że treści na Twojej stronie będą użyteczne dla Twoich klientek

600 zł

W pakiecie taniej

Zamiast 1200 zł

inwestujesz 999 zł

za komplet tekstów na całą stronę

ikonka - torebka

Bez dodatkowych opłat otrzymasz ode mnie krótką charakterystykę treści dla Twojej marki. 

To coś w rodzaju recepty na spójną komunikację Twojej kobiecej firmy.

Na podstawie moich zaleceń będziesz mogła zlecać tworzenie tekstów w przyszłości.

Każdy copywriter, któremu zlecisz tekst, będzie wiedział, czego od niego oczekujesz.

Każda kolejna oferta, opis produktu będą ukazywać Twoją firmę w taki sam sposób.

Komunikacja Twojej marki będzie spójna we wszystkich kanałach: na stronie www, na facebooku, na instagramie, w newsletterze i na YouTube.

Klientki poznają charakter Twojej marki i wartości, jakimi się kierujesz. Zaczną Ci ufać.

Dlaczego spójna komunikacja jest taka ważna dla przyszłości Twojej firmy?

Przekaz będzie konkretny i zrozumiały — klientki zapamiętają, co oferujesz i jak.

Odnotujesz mniej reklamacji — klientki będą dokładnie wiedzieć, czego mogą się spodziewać po Twoich produktach lub usługach.

Język Twojej marki będzie taki sam we wszystkich kanałach — Twoja marka będzie wyrazista.

A Ty staniesz się wiarygodna w oczach klientek.

Odróżnisz się od konkurencji — klientki rozpoznają, że treść jest w Twoim stylu już po pierwszym zdaniu.

Skutecznie dotrzesz do swojej wymarzonej grupy docelowej.

Zdobędziesz lojalne klientki, które polubią Twoją markę i zostaną z nią na długo.

Po co mi jakiś tam copybranding - pyta Karolina Włoczyk - Orzechowska - contentka

Nie chcesz? Nie namawiam. Działaj sobie bez strategii treści

Pracownicy i copywriterzy będą mówić do Twoich klientek po swojemu – za każdym razem w inny sposób. 

A klientki? Będą zdezorientowane. – Raz żartuje, a raz stoi na baczność? O co jej chodzi? – pomyślą.  

Może i łatwo będzie Ci zawierać nowe znajomości, ale raczej nie przetrwają one próby czasu. Nikt nie chce się przyjaźnić z osobami o zmiennym charakterze.

W końcu klientki przestaną Ci ufać. Wybiorą Twoją konkurencję, bo będą wiedziały, czego się po niej spodziewać.